DYS

CUBEBOX

earsivdokumanyonetimi

Doküman Yönetim Sistemi DYS EBYS Yatırım Geri Dönüş Raporu

Genel olarak, yönetilen bir belge ortamının önemli fayda sağladığı açıkça görülse de, açıkça netleşen mali ve rekabetçi koşullardaki gerekçelendirme daha az açıktır. Aşağıdaki bilgi, bir Doküman Yönetim Sistemi için yatırım sürecinin geri dönenini açıklamak için bir yol haritası sunmaktadır. Geçmişte, BT uzmanları ve yönetici liderleri bir teknoloji yatırımının geri dönüşünü tartışırken, öncelikle mali yararlar düşünüyorlardı. Bugün, iş dünyası ve teknoloji liderleri, belge yönetiminin daha geniş kurumsal hedeflere ulaşmasını nasıl kolaylaştıracakları gibi IT yatırımlarının finansal olmayan yararlarından yararlanmalıdır.

Herkes, bu önemli, bekleyen sorunun cevabıyla o kağıdı veya dosyayı bulamamanın hayal kırıklığını yaşadı. "IDC, 1.000 bilgi çalışanına sahip tipik girişimin, yılda 2.5 milyon dolardan 3.5 milyon dolara varolmayan bilgileri araması, mevcut bilgileri bulamamasına veya bulunamayan bilgilerin yeniden oluşturulmasına neden olduğunu tahmin ediyor." (Kaynak: IDC)

BAE Systems, çalışanlarının% 80'inin günlük bilgi toplamak için yarım saat harcadığını keşfeden bir çalışmayı gerçekleştirdi;% 60'ı ise bir saatini harcıyor veya başkalarının çalışmalarını çoğaltmak için harcıyor. (Kaynak: "Bana Para Göster, KM Dönüşünü Ölçme" Bilgi Yönetimi)

Belge yönetimine olan ihtiyacı destekleyen daha fazla istatistik Coopers & Lybrand'dan gelmektedir (Kaynak: Imersion Technologies, Inc.):

• Şirket belleğinin% 90'ı kağıt üzerinde bulunur.

• Ortalama ofiste her gün ele alınan tüm sayfalardan% 90'ı karışıktır.

• Ortalama doküman 19 kez kopyalanır.

• Şirketler bir belgeyi dosyalamak için emek için 20 dolar harcamakta, hatalı bir belge bulmak için emek için 120 dolar harcamaktadır.

Kaybedilen bir belgeyi yeniden üretmek için 220 dolar.

• Tüm belgelerin% 7.5'i kaybolur, kalan% 3'ü yanlış dosyalanmış olsun.

• Uzmanlar zamanlarının% 5-15'ini bilgi okumakla birlikte% 50'ye kadar ararlar.

• Yalnızca ABD'de yılda% 22 oranında büyüyen 4 trilyonun üzerinde kağıt belgesi bulunmaktadır.

Bu istatistikler, çoğu işletmenin iyi konuşlandırılmış bir doküman yönetim sisteminden yararlanacağı gerçeğini kolayca desteklemektedir. Bu, "eğer" ama "ne zaman" bir meseledir. Muhasebe ve İnsandan

Ürün Geliştirme Kaynakları ve Müşteri Hizmetleri, her bölüm verimlilik iyileştirmeleri gerçekleştirebilir. Belge yönetimi çözümü ne kadar çabuk yerinde olursa, faydalar en kısa sürede işi alt çizgiyi etkileyebilir ve her iş işlevini verimli bir şekilde yürütmek için temel oluşturur.

Doküman Yönetimi ve Belge Tarama Hizmeti

Gelişmiş belge tarama, dönüştürme ve indeksleme hizmetleri sunuyoruz. Belgeleri Tarama için En İyi Uygulama Dış kaynak Hizmetleri olarak sunuyoruz; dokümanları dijital varlıklara dönüştürerek kurumsal süreçlerinizi güçlendireceğiz. Hizmetlerimiz, üretkenliğin, performansın ve karın artmasını sağlayan anlık ve güvenli bilgiye erişimi kolaylaştırmaktadır.

Hızlı dönüşümler ve yüksek kaliteli çıktılar gerektiren projeler için büyük ölçekli, Görev Kritik dönüşüm hizmetlerini desteklemek için doküman tarama hizmetleri sunma konusunda uzman olarak tanınmaktadır.

Gelişmiş teknolojilerimizden ve süreçlerimizden yararlanarak, kuruluşunuza günümüz endüstrisinde bulunan en yüksek görüntü kalitesi ve kodlu verileri sağlayarak, her güvenli dosyanın hızlı bir şekilde aranmasını ve doğru bir şekilde alınmasını sağlayabiliriz. Hizmetlerimizi her projenin kendine has gereksinimlerini karşılayacak şekilde uyarlayarak başarmaktayız.

Aşağıdaki aşamaların açıklamasında ayrıntılı olarak belirtildiği üzere, tutarlılık ve kalite sağlamak için sürecin her aşamasını sürekli geliştirerek varyasyonu en aza indirgemek için her önlemi alıyoruz. Bu, ISO 9000'in bir ilkesidir ve bağlı kalmaya çabaladığımız Total Quality prosedürleridir ve bizim temelimizdir:

Belge Dijitalleştirme için uygun yöntemler tercih etmenize yardımcı oluyoruz.

Doküman yönetimi sistem ihtiyaçlarınız için çekinmeden bizi arayabilirsiniz.

Bilgi edinmek için Belge Dijitalleştirme Makalesini inceleyebilirsiniz.

Daha fazla bilgi edinmek için tıklayınız




Tanıtım Sunumunu İndirin

Tanıtım Videosu İzleyin

CubeBox Size Ne Sağlar ?

CubeBox Cloudy kurumsal bir bulut depolama sistemidir. Emsalsiz bir içerikten arama özelliğine sahiptir. Dosyaları açmadan içerikte arama yapılabilirsiniz. Bu sayede oldukça hız kazanıp zamandan tasarruf sağlarsınız. Dropbox ve Google Drive ile senkronize çalışma opsiyonu da sunmaktadır.

Projenin Amaçları

• Kurumun Bilgi Teknolojileri alt yapısınının iyileştirilmesi
• Kurumsal hafızanın ve veri ana omurgasının oluşturulması
• Veri güvenliği, yönetimi, kullanımı ve bütünlüğünün ileri teknoloji ürünler ile gerçekleştirilmesi
• Görsel iş akış sistemi ile veri akışlarının sağlanması, yöneticilerin karar verme aşamalarının elektronik sistemlerle ve kapsamlı veriler ile desteklenmesi
• Elektronik belge-evrak sistemi kullanılarak kurum içi ve dışı yazışmaların gerçekleştirilebilmesi, dinamik iş akışları ile evrak akışının sağlanması
• Üretilen evrak ve belgelerin sayısal olarak imzalanması
• Arama motoru kullanımı ile istenilen bilgilere kısa sürede erişim
• Kullanım dışı kalan doküman ve evrakların sayısal arşiv yönetim sistemine kazandırılması


CubeBox e-arşiv ve DYS Sisteminin Özellikleri

Kurum içi ya da kurum dışı evrakların üzerinde bulunan bilgilerin ne şekilde saklandığı, hangi hızda erişildiği ve tekrar kullanılma sıklığı arşivin değerini belirleyen unsurlardır. Genel olarak arşiv, sadece evraklar ve klasörleri düşündürse de, bir çok kurum için arşiv kayıt evraklarına ek olarak fotoğraf, ses kaydı, video, elektronik posta ve dokümanlar gibi saklanması gereken diğer dosyaların da bulunduğu bir bütündür. Bu nedenle değerli bilginin doğru şekilde işlenmesi, saklanması ve yönetilmesi için bir doküman yönetim sistemi (DYS) gerekmektedir. Doküman yönetim sistemi, dokümanın ve bilginin durumu ne olursa olsun onu en uygun şekilde işlenip saklanması ve arandığında isim, konu, tarih vs... gibi bir çok ayrıntı ile bilgiye en hızlı şekilde ulaşabilmek için kullanılan sistemdir.