ICR OCR Dijitalleştirme

ıcR VE OCR ARASINDAKİ FARKLAR

veriyakalama

ICR ve OCR Arasındaki Farklar

Görüntüden veri sorununu çözmek için piyasada bulunan çeşitli teknolojiler söz konusu olduğunda, bir sürü kısaltma ve pazarlama söz konusudur. OCR, ICR, ACR, NHR, vb. Daha sonra, bu teknolojilerin, işleri daha da zorlaştıran belirli uygulamaları vardır. CAR / LAR, MICR gibi kısaltmalar


Peki, OCR ve ICR arasındaki en büyük farklar nelerdir ve neden bir takım teknolojiler her zaman her problem için en uygun değil?


OCR hakkında konuştuğumuzda, bir ofis uygulaması tarafından oluşturulmuş bir belge olsun ya da daktilo edilmiş eski bir belge olsun, bir makineyle oluşturulan bir görüntüdeki verileri dönüştürmekten bahsediyoruz. Her durumda, bilgiler çok yüksek kalitede ve çok tutarlıdır. Dolayısıyla OCR teknolojileri, imajdaki harfi bir veritabanı içindeki harfe kıyaslamak için üretildi. Aynı ise, o zaman harika. Bu durumda, "A" harfi her zaman "A" harfine benziyor. Çoğu zaman, tek varyantın "A" yazan yazı tipi olduğu söylenebilir. Dolayısıyla çoğu OCR teknolojisi yazı tiplerine duyarlıdır. Dolayısıyla tüm OCR paketleri çok büyük bir yazı tipi veritabanına sahiptir ve birkaçı fontların denklemin tamamen dışına çıkarılmasını sağlayan teknolojilere sahiptir. Buna "omnifont" denir.

İlk Bakış...

İlk bakışta, OCR veya optik karakter tanıma ve ICR, akıllı karakter tanıma arasındaki farklar işinizle alakalı veya anlamamakta karmaşık görünebilir. Ancak gerçek şu ki, her ikisinin de temellerini anlamak nispeten kolay ve bir tarayıcıyla birleştiğinde şu anda belge yönetim yazılımı (DMS) kullanan veya onu kullanmak isteyen herhangi bir şirket farkları alakalı bulacak. OCR ve ICR'nin temellerini, aralarındaki farkları ve bu farklılıkların önemini ele alalım.

Doküman yönetimi yazılımı (DMS), herhangi bir yerden erişebileceğiniz kağıtsız bir ofiste etkin, güvenli ve etkili bir şekilde durmanızı sağlar. ICR ve OCR yazılımı, DMS'den en iyi şekilde yararlanmada ayrılmaz bir rol oynayabilir. ICR veya OCR yazılımından yararlanan bazı şirket örnekleri şunları içerir:

Mülkiyet yönetimi şirketleri. Çoğu mülk yönetim şirketi başvuru sahiplerini formları elle doldurur. ICR (akıllı karakter tanıma) olmadan, bu formların elle işlenmesi gerekecektir. Çalışanların tüm DMS ile uyumlu ve aranabilir olabilmesi için tüm cevapları girmeleri gerektiği için, bu gereksiz işe neden olur. ICR bunu otomatik olarak yapar.

Çok çeşitli satıcılarla uğraşan şirketler. Giderek daha fazla satıcı, çevrimiçi makbuzlara ve faturalara geçiyor ancak hepsi henüz mevcut değil. Her ay onlarca ve onlarca satıcıyla uğraşan şirketler genellikle evraklarını tarar ve onlara yaklaştığında elle girmek için yığın halinde koyarlar. Sorun? Çoğu kez buna bulaşmazlar. Bu, bir denetim durumunda fatura hataları, çift ödemeler ve ilgili bilgilerin kaybolmasına neden olabilir.

Düzenli olarak bir tarayıcı kullanan herhangi bir şirket. Dokümanları taramak için birçok uygun neden vardır, ancak bir PDF veya benzeri bir dosya olarak kaydedildiğinde genellikle aranabilir değildir. DMS'den en iyi şekilde yararlanma, anahtar kelimeleri bulmak için dosyaları anında arama yeteneğine sahip olmak demektir. ICR veya OCR çevrimiçi yazılımı sayesinde şirketler aradıklarını daha kolay bulabilirler.


Belge Dijitalleştirme için uygun yöntemler tercih etmenize yardımcı oluyoruz.

Doküman yönetimi sistem ihtiyaçlarınız için çekinmeden bizi arayabilirsiniz.

Bilgi edinmek için Belge Dijitalleştirme Makalesini inceleyebilirsiniz.

Daha fazla bilgi edinmek için tıklayınız




Tanıtım Sunumunu İndirin

Tanıtım Videosu İzleyin

CubeBox Size Ne Sağlar ?

CubeBox Cloudy kurumsal bir bulut depolama sistemidir. Emsalsiz bir içerikten arama özelliğine sahiptir. Dosyaları açmadan içerikte arama yapılabilirsiniz. Bu sayede oldukça hız kazanıp zamandan tasarruf sağlarsınız. Dropbox ve Google Drive ile senkronize çalışma opsiyonu da sunmaktadır.

Projenin Amaçları

• Kurumun Bilgi Teknolojileri alt yapısınının iyileştirilmesi
• Kurumsal hafızanın ve veri ana omurgasının oluşturulması
• Veri güvenliği, yönetimi, kullanımı ve bütünlüğünün ileri teknoloji ürünler ile gerçekleştirilmesi
• Görsel iş akış sistemi ile veri akışlarının sağlanması, yöneticilerin karar verme aşamalarının elektronik sistemlerle ve kapsamlı veriler ile desteklenmesi
• Elektronik belge-evrak sistemi kullanılarak kurum içi ve dışı yazışmaların gerçekleştirilebilmesi, dinamik iş akışları ile evrak akışının sağlanması
• Üretilen evrak ve belgelerin sayısal olarak imzalanması
• Arama motoru kullanımı ile istenilen bilgilere kısa sürede erişim
• Kullanım dışı kalan doküman ve evrakların sayısal arşiv yönetim sistemine kazandırılması


CubeBox e-arşiv ve DYS Sisteminin Özellikleri

Kurum içi ya da kurum dışı evrakların üzerinde bulunan bilgilerin ne şekilde saklandığı, hangi hızda erişildiği ve tekrar kullanılma sıklığı arşivin değerini belirleyen unsurlardır. Genel olarak arşiv, sadece evraklar ve klasörleri düşündürse de, bir çok kurum için arşiv kayıt evraklarına ek olarak fotoğraf, ses kaydı, video, elektronik posta ve dokümanlar gibi saklanması gereken diğer dosyaların da bulunduğu bir bütündür. Bu nedenle değerli bilginin doğru şekilde işlenmesi, saklanması ve yönetilmesi için bir doküman yönetim sistemi (DYS) gerekmektedir. Doküman yönetim sistemi, dokümanın ve bilginin durumu ne olursa olsun onu en uygun şekilde işlenip saklanması ve arandığında isim, konu, tarih vs... gibi bir çok ayrıntı ile bilgiye en hızlı şekilde ulaşabilmek için kullanılan sistemdir.