doküman yönetim sistemi
DYS EBYS doküman yönetimi
döküman yönetim sistemi ücretsiz
İDEAL DYS DOKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ NASIL OLMALIDIR ?

İdeal Doküman Yönetim Sistemi (DYS) Nasıl Olmalıdır ?
·
Milyonlarca
belgenin kurallara göre insan hatası olmaksızın arşivlenmesi, bu belgeler
üzerinden arama yapılabilmesini ve belgelerin imha,arşive kaldırılması
zamanlarında olabilecek karmaşanın ortadan kaldırılmasını sağlar.
·
Ofis içindeki evrak akışını manuel
yapmak yerine tamamen otomatikleşmiş bir sisteme bırakırsınız
·
Arama hızı
saniyeler mertebesindedir ve belge sayısı arama hızını etkilememektedir. Arama
hızı aramanın kompleksliğine bağlı olarak saniyeler mertebesindedir.
·
Fiziksel bir belgeyi tarandıktan
sonra Word ortamına olduğu gibi aktarır, zaman kazandırır
·
Dosya
gezgini özelliği. Dosya gezginini kullanarak dosya ekleme, dosya silme (yetki
verilen kullanıcılar için). Çöp tenekesi yapısında silinen dosyaların kayıt
altına alınması.
·
ABBYY Recognition
Server, ABBYY Fine Reader, ABBYY FlexiCapture ve diğer optik karakter tanıma
sistemleri ile uyumludur.
·
Sorgulama
ve belge erişiminin IP adresi, kullanıcı, tarih-saat, sorgu ve erişilen belge
olarak tarihçesinin tutulması/kayıt altına alınması.
·
Gelişmiş
rol bazlı kullanıcı yönetimi ile içerikte arama, belge kimlik bilgilerinde
arama, dosya gezgini, dosya düzenleme (dosya silme, dosya yükleme gibi), belge
kimlik bilgisi düzenleme, belge varlığı arama yetkilendirmeleri.
Yetkilendirmeler rol ve birim bazında olabilmektedir.
·
Her türlü
formattaki dosya biçimleri kullanılabilmektedir. Bunlardan bazıları PDF, Word,
Excel, PowerPoint, XML, text, RTF, vb.
Evraklar, belgeler ofis içine elden ele gezmez, herşey
elektronik ortamda hazırlanır, e-imza ve arşiv zaman damgası kullanmaya olanak
tanır, bütün süreç tek bir yönetim sistemi tarafından karşılanır, personel
arşivde ve ofis içinde belge aramakla uğraşmaz, içerikten arama yapabilme
özelliği sayesinde yapay zeka ile aranan hertür bilgi yetki dahilinde karşısına
gelir, paylaşılabilir, gereksiz evrak sirkülasyonunun önüne geçilmiş olur

Doküman Yönetimi ve Belge Tarama Hizmeti
Gelişmiş belge tarama, dönüştürme ve indeksleme hizmetleri sunuyoruz. Belgeleri Tarama için En İyi Uygulama Dış kaynak Hizmetleri olarak sunuyoruz; dokümanları dijital varlıklara dönüştürerek kurumsal süreçlerinizi güçlendireceğiz. Hizmetlerimiz, üretkenliğin, performansın ve karın artmasını sağlayan anlık ve güvenli bilgiye erişimi kolaylaştırmaktadır. Her türlü EBYS DYS sistemleri ile çalışabilir.
Hızlı dönüşümler ve yüksek kaliteli çıktılar gerektiren projeler için büyük ölçekli, Görev Kritik dönüşüm hizmetlerini desteklemek için doküman tarama hizmetleri sunma konusunda uzman olarak tanınmaktadır.
Gelişmiş teknolojilerimizden ve süreçlerimizden yararlanarak, kuruluşunuza günümüz endüstrisinde bulunan en yüksek görüntü kalitesi ve kodlu verileri sağlayarak, her güvenli dosyanın hızlı bir şekilde aranmasını ve doğru bir şekilde alınmasını sağlayabiliriz. Hizmetlerimizi her projenin kendine has gereksinimlerini karşılayacak şekilde uyarlayarak başarmaktayız.
Aşağıdaki aşamaların açıklamasında ayrıntılı olarak belirtildiği üzere, tutarlılık ve kalite sağlamak için sürecin her aşamasını sürekli geliştirerek varyasyonu en aza indirgemek için her önlemi alıyoruz. Bu, ISO 9000'in bir ilkesidir ve bağlı kalmaya çabaladığımız Total Quality prosedürleridir ve bizim temelimizdir:
CubeBox Kurumsal Elektronik Doküman Yönetim ve e-Arşiv Sistemi
Genel Özellikler:
Belge içeriğinde ve belge üst verilerinde arama yapabilme, belge üst verilerinde ayrıntılı arama yapabilme
Çok hızlı arama yapabilme
Sınırsız belge üst veri kategorisi
Sonuçları ön izleyebilme
Milyarlarca belge depolama kapasitesi (multimedia içerik dahil tüm arşivlik malzemeler)
EBYS Entegrasyon olanağı (çekme ve itme topolojileri ile bir ilk)
Tübitak destekli ileri teknolojik bir altyapı
TS 13298 Ekim 2015 Standardına uyumlu
PDF/A belgesi içerisinde XMP Standardında belge üst verileri kullanımı ile belge bütünlüğü
ABBYY FlexiCapture veya ABBYY Recognition Server ile entegre
Gelişmiş Elektronik Doküman Yönetim Sistemi altyapısı
Kurumsal hafızanın oluşturulmasını sağlar
Her türlü dosya tipini destekler
Kullanıcı dostu arayüz
Kolayca dosya paylaşma
Masaüstü, web ve mobil platformlar
Windows dosya gezgini konforunda arayüzler
Kuruma özgün bulut
Dosya kriptolama (yerel diskler dahil)
Kriptolayarak dosyaları yapıştırma olanağı
Klasör paylaşma
Dosyalarda sürüm kontrolü
İleri Elektronik Doküman Yönetimi işlevsellikleri
Senkronizasyona gereksinim göstermemesi
Belge Dijitalleştirme için uygun yöntemler tercih etmenize yardımcı oluyoruz. EBYS ve DYS sistemlerinizin içinde çalıştırabilirsiniz
Doküman yönetimi sistem ihtiyaçlarınız için çekinmeden bizi arayabilirsiniz.
Bilgi edinmek için Belge Dijitalleştirme Makalesini inceleyebilirsiniz. EBYS ve DYS sistem kılavuzları için yardım alabilirsiniz.
Daha fazla bilgi edinmek için tıklayınız
Tüm fiziki evraklarınızı dijitale aktarıp onları içerikten aranabilir hale getiriyoruz. Bu sayede evraklarınızın boyutu ne olursa olsun saniyeler içerisinde aratıp bulabilir hale geliyorsunuz. CubeBox DYS EBYS sistemi isimli ürünümüz hakkında detaylı bilgi almak için bizi hemen arayabilirsiniz
CubeBox Size Ne Sağlar ?
CubeBox Cloudy kurumsal bir bulut depolama sistemidir. Emsalsiz bir içerikten arama özelliğine sahiptir. Dosyaları açmadan içerikte arama yapılabilirsiniz. Bu sayede oldukça hız kazanıp zamandan tasarruf sağlarsınız. Dropbox ve Google Drive ile senkronize çalışma opsiyonu da sunmaktadır.
PriceWaterhouseCoopers’ın araştırmalarına göre; bir ofisteki dökümanların ortamala %7,5’ı kaybolmakta, %3’üne ise yanlış dosyalama nedeniyle erişelememektedir. Çevre Bakanlığı’nın yürüttüğü bir araştırmaya göre, Türkiye’de bir ofiste kişi başına ortalama 140 sayfa kağıt tüketilmektedir.
Projenin Amaçları
• Kurumun Bilgi Teknolojileri alt yapısınının iyileştirilmesi
• EBYS, DYS sistemleri ile tam uyumlu çalışması
• Kurumsal hafızanın ve veri ana omurgasının oluşturulması
• Veri güvenliği, yönetimi, kullanımı ve bütünlüğünün ileri teknoloji ürünler ile gerçekleştirilmesi
• Görsel iş akış sistemi ile veri akışlarının sağlanması, yöneticilerin karar verme aşamalarının elektronik sistemlerle ve kapsamlı veriler ile desteklenmesi
• Elektronik belge-evrak sistemi kullanılarak kurum içi ve dışı yazışmaların gerçekleştirilebilmesi, dinamik iş akışları ile evrak akışının sağlanması
• Üretilen evrak ve belgelerin sayısal olarak imzalanması
• Arama motoru kullanımı ile istenilen bilgilere kısa sürede erişim
• Kullanım dışı kalan doküman ve evrakların sayısal arşiv yönetim sistemine kazandırılması
CubeBox e-arşiv ve DYS Sisteminin Özellikleri
Elektronik belge-evrak sisteminin (EBYS) alt yapısında büyük hacimli verilerin işlenmesi için mutlaka gelişmiş bir elektronik doküman yönetim sistemi (EDYS) olması zorunluluğu bulunmaktadır. CubeBox bu noktada bu alt yapıyı sağlamaktadır. CubeBox kurumsal hafızanın oluşturulmasında ileri teknolojilerin uygulandığı bir sistemdir. EBYS DYS sistemleri ile tam uyumlu çalışır, gelişmiş API desteği ile geniş EBYS DYS kullanımı sunar
Resim formatındaki dosyaları word, excel, pdf, text, html gibi formatlarına dönüştürebilme (OCR). Bu sayede tüm kurum veya işletme için merkezi olarak OCR işlemlerini sağlayabilme, EBYS, DYS ile kullanabilme
CubeBox Cloudy işletmenize veya kurumunuza güvenli ve elde bulundurma maliyeti düşük, tamamen sizin kontrolünüzde, gelişmiş elektronik doküman yönetim sistemi özelliklerini de içeren bulut teknolojilerini sunmaktadır. Bu sayede veriler kişisel bilgisayarlarda ve mobil aygıtlarda bulundurulmaz ve kurumsal hafıza ve ekip çalışması sağlanır. 3. parti EBYS, DYS ile kullanabilme
OCR kabiliyeti sayesinde resim dosyalarını her türdeki text formatına dönüştürebilme, sürüm kontrolü özelliği sayesinde hangi kullanıcının, ne zaman ne şekilde değişiklik yapmış görüntülenebilme, bünyesinde bulundurduğu özel bir geri dönüşüm kutusu sayesinde kullanıcıların yanlışlıkla sildiği dosyaları kurtarma imkanı, Sayısal Arşiv, Gelişmiş Elektronik Doküman Yönetim Sistemi, Veri Güvenliği, Yapısal olmayan verilere hızlı erişim EBYS, DYS ile kullanabilme
Kullanıcı Loglarını kaydetme. Verilerin bulutta olması sayesinde bilgilerin kurumsal olarak kullanılabilmesi, veri kayıplarının olmaması. Kullanıcı işlemi bittikten sonra uygulamayı kapatmak yerine oturumu kapatma imkanı. Gerek olması halinde diğer sistemlerle entegrasyon yapabilme. Geri dönüşüm kutusu, geri dönüşüm kutusundan geri alma, geri dönüşüm kutusunu boşaltabilme. Uzun süren işlemleri beklemeye gerek kalmaksızın çalışmanızı sürdürebilme (multi tasking). Sistemden çıkılsa bile veya bilgisayarın elektrik kesitisi vb. nedenlerle kapanması halinde bile verilerin buluta gönderilmesi. EBYS, DYS ile kullanabilme EBYS ve DYS
Emsalsiz bir içerikte arama özelliğine sahiptir. Dosyaları açmadan içerikte arama yapabilmektedir. Bu sayede kullanıcılara oldukça hız kazandırmakta ve zamandan tasarruf sağlamaktadır. Komple text arama özelliği en karmaşık yapıdaki dosyaların bile okunabilmesini sağlayan bir algoritma ve kodlama tekniği kullanılarak oluşturulmuş bir özelliktir. EBYS, DYS ile kullanabilme
Video Streaming (Video Akışı) Özelliği ile video paylaşma ve oynatma, yeni klasör ve dosya ekleyebilme, masaüstünden, yerel diskten klasör ve dosyaları sürükleyip bırakarak kopyalayabilme (tüm bulut sistemleri için), güncellenen belgeleri otomatik olarak bulutta saklayabilme, klasör ve dosya listesinde sayfalama olanağı, bu sayede Windows dosya gezgininin de kısıtları ortadan kalkıyor, örneğin bir klasör altında 10 milyon dosya veya klasörünüz olabilir, CubeBox Mobile ile kolaylıkla erişim sağlayabilme, dosya indirme ve yüklemede veri akış (stream) teknolojisi ile yüksek veri hızları, sayısal arşiv yeteneği, belge künye bilgilerinde arama EBYS, DYS ile kullanabilme
Kurum içi ya da kurum dışı evrakların üzerinde bulunan bilgilerin ne şekilde saklandığı, hangi hızda erişildiği ve tekrar kullanılma sıklığı arşivin değerini belirleyen unsurlardır. Genel olarak arşiv, sadece evraklar ve klasörleri düşündürse de, bir çok kurum için arşiv kayıt evraklarına ek olarak fotoğraf, ses kaydı, video, elektronik posta ve dokümanlar gibi saklanması gereken diğer dosyaların da bulunduğu bir bütündür. Bu nedenle değerli bilginin doğru şekilde işlenmesi, saklanması ve yönetilmesi için bir doküman yönetim sistemi (DYS) gerekmektedir. Doküman yönetim sistemi, dokümanın ve bilginin durumu ne olursa olsun onu en uygun şekilde işlenip saklanması ve arandığında isim, konu, tarih vs... gibi bir çok ayrıntı ile bilgiye en hızlı şekilde ulaşabilmek için kullanılan sistemdir.EBYS, DYS ile kullanabilme