doküman yönetim sistemi

İDEAL DYS DOKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ NASIL OLMALIDIR ?

earsivdokumanyonetimi

İdeal Doküman Yönetim Sistemi (DYS) Nasıl Olmalıdır ?

 

·         Milyonlarca belgenin kurallara göre insan hatası olmaksızın arşivlenmesi, bu belgeler üzerinden arama yapılabilmesini ve belgelerin imha,arşive kaldırılması zamanlarında olabilecek karmaşanın ortadan kaldırılmasını sağlar.

 

·         Ofis içindeki evrak akışını manuel yapmak yerine tamamen otomatikleşmiş bir sisteme bırakırsınız

 

·         Arama hızı saniyeler mertebesindedir ve belge sayısı arama hızını etkilememektedir. Arama hızı aramanın kompleksliğine bağlı olarak saniyeler mertebesindedir.

 

 

·         Fiziksel bir belgeyi tarandıktan sonra Word ortamına olduğu gibi aktarır, zaman kazandırır

 

·         Dosya gezgini özelliği. Dosya gezginini kullanarak dosya ekleme, dosya silme (yetki verilen kullanıcılar için). Çöp tenekesi yapısında silinen dosyaların kayıt altına alınması.

 

·         ABBYY Recognition Server, ABBYY Fine Reader, ABBYY FlexiCapture ve diğer optik karakter tanıma sistemleri ile uyumludur.

 

·         Sorgulama ve belge erişiminin IP adresi, kullanıcı, tarih-saat, sorgu ve erişilen belge olarak tarihçesinin tutulması/kayıt altına alınması.

 

·         Gelişmiş rol bazlı kullanıcı yönetimi ile içerikte arama, belge kimlik bilgilerinde arama, dosya gezgini, dosya düzenleme (dosya silme, dosya yükleme gibi), belge kimlik bilgisi düzenleme, belge varlığı arama yetkilendirmeleri. Yetkilendirmeler rol ve birim bazında olabilmektedir.

 

·         Her türlü formattaki dosya biçimleri kullanılabilmektedir. Bunlardan bazıları PDF, Word, Excel, PowerPoint, XML, text, RTF, vb.

 

Evraklar, belgeler ofis içine elden ele gezmez, herşey elektronik ortamda hazırlanır, e-imza ve arşiv zaman damgası kullanmaya olanak tanır, bütün süreç tek bir yönetim sistemi tarafından karşılanır, personel arşivde ve ofis içinde belge aramakla uğraşmaz, içerikten arama yapabilme özelliği sayesinde yapay zeka ile aranan hertür bilgi yetki dahilinde karşısına gelir, paylaşılabilir, gereksiz evrak sirkülasyonunun önüne geçilmiş olur




Doküman Yönetimi ve Belge Tarama Hizmeti

Gelişmiş belge tarama, dönüştürme ve indeksleme hizmetleri sunuyoruz. Belgeleri Tarama için En İyi Uygulama Dış kaynak Hizmetleri olarak sunuyoruz; dokümanları dijital varlıklara dönüştürerek kurumsal süreçlerinizi güçlendireceğiz. Hizmetlerimiz, üretkenliğin, performansın ve karın artmasını sağlayan anlık ve güvenli bilgiye erişimi kolaylaştırmaktadır. Her türlü EBYS DYS sistemleri ile çalışabilir.

Hızlı dönüşümler ve yüksek kaliteli çıktılar gerektiren projeler için büyük ölçekli, Görev Kritik dönüşüm hizmetlerini desteklemek için doküman tarama hizmetleri sunma konusunda uzman olarak tanınmaktadır.

Gelişmiş teknolojilerimizden ve süreçlerimizden yararlanarak, kuruluşunuza günümüz endüstrisinde bulunan en yüksek görüntü kalitesi ve kodlu verileri sağlayarak, her güvenli dosyanın hızlı bir şekilde aranmasını ve doğru bir şekilde alınmasını sağlayabiliriz. Hizmetlerimizi her projenin kendine has gereksinimlerini karşılayacak şekilde uyarlayarak başarmaktayız.

Aşağıdaki aşamaların açıklamasında ayrıntılı olarak belirtildiği üzere, tutarlılık ve kalite sağlamak için sürecin her aşamasını sürekli geliştirerek varyasyonu en aza indirgemek için her önlemi alıyoruz. Bu, ISO 9000'in bir ilkesidir ve bağlı kalmaya çabaladığımız Total Quality prosedürleridir ve bizim temelimizdir:

CubeBox Kurumsal Elektronik Doküman Yönetim ve e-Arşiv Sistemi

Genel Özellikler:

  • Belge içeriğinde ve belge üst verilerinde arama yapabilme, belge üst verilerinde ayrıntılı arama yapabilme

  • Çok hızlı arama yapabilme

  • Sınırsız belge üst veri kategorisi

  • Sonuçları ön izleyebilme

  • Milyarlarca belge depolama kapasitesi (multimedia içerik dahil tüm arşivlik malzemeler)

  • EBYS Entegrasyon olanağı (çekme ve itme topolojileri ile bir ilk)

  • Tübitak destekli ileri teknolojik bir altyapı

  • TS 13298 Ekim 2015 Standardına uyumlu

  • PDF/A belgesi içerisinde XMP Standardında belge üst verileri kullanımı ile belge bütünlüğü

  • ABBYY FlexiCapture veya ABBYY Recognition Server ile entegre

  • Gelişmiş Elektronik Doküman Yönetim Sistemi altyapısı

  • Kurumsal hafızanın oluşturulmasını sağlar

  • Her türlü dosya tipini destekler

  • Kullanıcı dostu arayüz

  • Kolayca dosya paylaşma

  • Masaüstü, web ve mobil platformlar

  • Windows dosya gezgini konforunda arayüzler

  • Kuruma özgün bulut

  • Dosya kriptolama (yerel diskler dahil)

  • Kriptolayarak dosyaları yapıştırma olanağı

  • Klasör paylaşma

  • Dosyalarda sürüm kontrolü

  • İleri Elektronik Doküman Yönetimi işlevsellikleri

  • Senkronizasyona gereksinim göstermemesi

Belge Dijitalleştirme için uygun yöntemler tercih etmenize yardımcı oluyoruz. EBYS ve DYS sistemlerinizin içinde çalıştırabilirsiniz

Doküman yönetimi sistem ihtiyaçlarınız için çekinmeden bizi arayabilirsiniz.

Bilgi edinmek için Belge Dijitalleştirme Makalesini inceleyebilirsiniz. EBYS ve DYS sistem kılavuzları için yardım alabilirsiniz.

Daha fazla bilgi edinmek için tıklayınız

Tüm fiziki evraklarınızı dijitale aktarıp onları içerikten aranabilir hale getiriyoruz. Bu sayede evraklarınızın boyutu ne olursa olsun saniyeler içerisinde aratıp bulabilir hale geliyorsunuz. CubeBox DYS EBYS sistemi isimli ürünümüz hakkında detaylı bilgi almak için bizi hemen arayabilirsiniz




Tanıtım Sunumunu İndirin

Tanıtım Videosu İzleyin

CubeBox Size Ne Sağlar ?

CubeBox Cloudy kurumsal bir bulut depolama sistemidir. Emsalsiz bir içerikten arama özelliğine sahiptir. Dosyaları açmadan içerikte arama yapılabilirsiniz. Bu sayede oldukça hız kazanıp zamandan tasarruf sağlarsınız. Dropbox ve Google Drive ile senkronize çalışma opsiyonu da sunmaktadır.

PriceWaterhouseCoopers’ın araştırmalarına göre; bir ofisteki dökümanların ortamala %7,5’ı kaybolmakta, %3’üne ise yanlış dosyalama nedeniyle erişelememektedir. Çevre Bakanlığı’nın yürüttüğü bir araştırmaya göre, Türkiye’de bir ofiste kişi başına ortalama 140 sayfa kağıt tüketilmektedir.

Projenin Amaçları

• Kurumun Bilgi Teknolojileri alt yapısınının iyileştirilmesi

• EBYS, DYS sistemleri ile tam uyumlu çalışması

• Kurumsal hafızanın ve veri ana omurgasının oluşturulması
• Veri güvenliği, yönetimi, kullanımı ve bütünlüğünün ileri teknoloji ürünler ile gerçekleştirilmesi
• Görsel iş akış sistemi ile veri akışlarının sağlanması, yöneticilerin karar verme aşamalarının elektronik sistemlerle ve kapsamlı veriler ile desteklenmesi
• Elektronik belge-evrak sistemi kullanılarak kurum içi ve dışı yazışmaların gerçekleştirilebilmesi, dinamik iş akışları ile evrak akışının sağlanması
• Üretilen evrak ve belgelerin sayısal olarak imzalanması
• Arama motoru kullanımı ile istenilen bilgilere kısa sürede erişim
• Kullanım dışı kalan doküman ve evrakların sayısal arşiv yönetim sistemine kazandırılması


CubeBox e-arşiv ve DYS Sisteminin Özellikleri

OCR kabiliyeti sayesinde resim dosyalarını her türdeki text formatına dönüştürebilme, sürüm kontrolü özelliği sayesinde hangi kullanıcının, ne zaman ne şekilde değişiklik yapmış görüntülenebilme, bünyesinde bulundurduğu özel bir geri dönüşüm kutusu sayesinde kullanıcıların yanlışlıkla sildiği dosyaları kurtarma imkanı, Sayısal Arşiv, Gelişmiş Elektronik Doküman Yönetim Sistemi, Veri Güvenliği, Yapısal olmayan verilere hızlı erişim EBYS, DYS ile kullanabilme

Kullanıcı Loglarını kaydetme. Verilerin bulutta olması sayesinde bilgilerin kurumsal olarak kullanılabilmesi, veri kayıplarının olmaması. Kullanıcı işlemi bittikten sonra uygulamayı kapatmak yerine oturumu kapatma imkanı. Gerek olması halinde diğer sistemlerle entegrasyon yapabilme. Geri dönüşüm kutusu, geri dönüşüm kutusundan geri alma, geri dönüşüm kutusunu boşaltabilme. Uzun süren işlemleri beklemeye gerek kalmaksızın çalışmanızı sürdürebilme (multi tasking). Sistemden çıkılsa bile veya bilgisayarın elektrik kesitisi vb. nedenlerle kapanması halinde bile verilerin buluta gönderilmesi. EBYS, DYS ile kullanabilme EBYS ve DYS