Hakkımızda Bilişim Sistemleri

HAKKIMIZDA

SECUBE Bilişim, kurumlara uluslararası standartlarda dijital veri saklama ve bilgi yönetimi hizmetleri sunmak amacıyla, 2014 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden bu yana müşterilerinin milyonlarca verisini kendi geliştirdiği ileri teknoloji yazılım sistemleri ile başarıyla yönetiyoruz, çok kısa zamanda sektörün dijitale yön veren firmaları arasında öncü olmuştur. Veri yakalama, dijital arşiv yönetimi ve elektronik ortamda bilginin yönetilmesi için yaptığı yatırımlarla, yeniliklere açık, sürekli kendini geliştiren yazılım altyapısıyla, alanında uzmanlaşmış eğitimli personeliyle müşterilerine en iyi hizmeti vermek için çalışmaktadır. Veri yakalama tecrübesi ve bilgi birikimi ile, dijital dönüşüme farklı bir bakış açısı ile bakmakta, müşterilerine katma değerli çözümler ve hizmetler sunmaktadır. Büyük veriyi, bilgi ve belge yönetimini dijitale aktarırken yine kendi geliştirdiği güvenlik alt yapısıyla hizmet vermektedir. Müşterilerimizin verilerini güven içinde korumalarına yardımcı oluyor ve her zaman kolayca erişilebilen, hızlı ve verimli dijital ortamlar oluşturuyoruz. Sayısal, dijital arşiv çözümlerinde milli ve yerli teknolojiler kullanıyoruz.

Çözümlerimiz, Dijital Dönüşüm, finans, üretim, hizmet gibi pek çok sektörde verimliği artırmakta, maliyetleri düşürmekte ve karlılığı arttırdığı gibi rekabetçi olunmasına olanak sağlamaktadır.

Dijital Dönüşüm Sürecinde Verdiğimiz Hizmetler:
* Fiziksel arşiv ve imha hizmetleri
* Dijitalleştirme (kağıt ortamındaki belgelerin taranması, üzerindeki bilgilerin yakalanması ve dijital arşive konulması)
 
Çözümlerimizden bazıları:
* OCR/ICR
* MICR (Çek kodlarının yakalanması)
* Veri yakalama (formlar üzerindeki ad, soyad, hesap no gibi alanların yakalanması)
* OMR (Optik işaret tanıma - sınav, anket vb. alanlarda)
* Dijital Arşiv ve Elektronik Doküman Yönetim Sistemi
* ABBYY çözümleri (ABBYY FineReader, Recognition Server, FlexiCapture gibi)
* CANON I.R.I.S. çözümleri
* İş akış yönetim sistemi
* Mali mühür ve elektronik imza
* Biyometrik imza
 
CubeBox isimli Dijital Arşiv ve Elektronik Doküman Yönetim Sistemi dijtal dönüşümde kullandığımız ürünlerin başında yer alıyor. Bu ürün dijital arşiv standartlarında ve üst kategoride olan bir üründür. İçerisinde yerleşik ofis (word, excel) gibi editörler de bulunmaktadır, her türlü belge tipi üzerinde çalışma yapılabilmekte ve ekip çalışmasına da uygundur. Dijital arşiv ise her türlü arşivlik malzemeyi kullanabilmektedir. Özellikle PDF/A olarak belgeler saklanmakta ve belgere ait metadata PDF dosyada bulunmaktadır.

 
Donanım çözümleri:
* Sunucular
* Canon, Kodak ve CZUR marka tarayıcılar

UZMANLIKLARIMIZ

KRİPTOLU HABERLEŞME
100%
BELGE DİJİTALLEŞTİRME
100%
SAYISALLAŞTIRMA, DİJİTALLEŞTİRME
100%
ARŞİV VE BİLGİ BELGE YÖNETİMİ
100%

ABBYY COUNTRY PROJECT PARTNER

Ukrayna kökenli ABD, Rusya ve Almanya’da da merkezleri bulunan ve 5000 den fazla çalışanı bünyesinde barındıran ABBYY isimli firmanın Country Project Partner (CPP) si konumundayız.

Daha fazla bilgi için bkz : ABBYY

FAALİYET ALANLARIMIZ

İş akış yönetim sistemleri
Faks sunucu sistemleri
Görüntü İşleme Teknolojileri
Gömülü sistem yazılımları
Özgün kripto algoritmaları
e-Devlet uygulamaları
Kurumsal uygulama platformu
Kurumsal Güvenli/kriptolu elektronik posta yazılımları
Konvansiyonel yenilenebilir enerji sistemleri
Kurumsal kriptolu anlık mesajlaşma sistemleri
'Big data' veritabanları ve uygulamaları
Nesne temelli veritabanları ve uygulamaları
Masaüstü, WEB ve mobil uygulamalar

YETKİNLİKLERİMİZ

Kurumsal Danışmanlık Hizmetimiz, kurumlara yönelik proje danışmanlıkları alanında uzman ekibimiz ile birlikte size özel çözümler üretmeyi hedeflemektedir.

Dijital Arşiv Yönetimi

Kurum içi ya da kurum dışı evrakların üzerinde bulunan bilgilerin ne şekilde saklandığı, hangi hızda erişildiği ve tekrar kullanılma sıklığı arşivin değerini belirleyen unsurlardır. Genel olarak arşiv, sadece evraklar ve klasörleri düşündürse de, bir çok kurum için arşiv kayıt evraklarına ek olarak fotoğraf, ses kaydı, video, elektronik posta ve dokümanlar gibi saklanması gereken diğer dosyaların da bulunduğu bir bütündür. Bu nedenle değerli bilginin doğru şekilde işlenmesi, saklanması ve yönetilmesi için bir doküman yönetim sistemi (DYS) gerekmektedir. Doküman yönetim sistemi, dokümanın ve bilginin durumu ne olursa olsun onu en uygun şekilde işlenip saklanması ve arandığında isim, konu, tarih vs... gibi bir çok ayrıntı ile bilgiye en hızlı şekilde ulaşabilmek için kullanılan sistemdir.

SİZDEN GELENLER

Secube ile ABBYY FlexiCapture ürünü ICR/OCR projesinde POC gerçekleştirdik, %100 e varan başarı oranları ile başarılı bir şekilde projeyi tamamladılar, kendilerine teşekkür ediyoruz.

Secube bize imza karşılaştırma ve imza doğrulama yazılımı konusunda danışmanlık verip yazılımın tedariğini sağlamıştır, kendileri ile başarılı bir çalışmamız olmuştur.

Secube ürün gamında yer alan CubeBox ürünü sayesinde tüm abonelerimi tek yazılımdan yönetip raporlarını inceliyebiliyorum, evraklarımızın başarıyla sayısal ortama aktarılmasını sağlamışlardır.